Підвищення рівня професійної компетентності фахівців служб управління персоналом, інших структурних підрозділів державних органів та працівників, які займаються питаннями управління персоналом в органах місцевого самоврядування щодо організації ефективної системи менеджменту персоналу та формування стандарту роботи в управлінні персоналом.
Підвищення спроможності публічних службовців аналізувати, формувати та реалізовувати публічну політику щодо реалізації обов’язків держави в сфері прав людини та основоположних свобод, спонукати їх до партнерських дій з громадськістю та міжнародними організаціями для покращення ситуації з правами людини в Україні.
Забезпечення однакового розуміння з боку фахівців з питань реформ циклу політики як сучасної концепції основної функції міністерств, місії, принципів і цінностей публічної адміністрації; забезпечення єдиних стандартів якості та єдиних підходів для стратегічного планування та формування політики на основі аналізу політики і консультацій із заінтересованими сторонами
Підвищення рівня компетентності фахівців державних органів з персональної ефективності, організації командної співпраці, навичок комунікацій, прийняття ефективних рішень. Ознайомлення із сучасними принципами та методами підвищення персональної ефективності, вмінням розставляти пріоритети, навичками підвищення рівня мотивації та ефективності прийнятих рішень, виконання поточних завдань, що дозволить публічним службовцям опанувати інструментарій в області організації та ефективного використання часу
Підвищення рівня обізнаності державних службовців щодо механізму формування та функціонування НАТО, євроатлантичної інтеграції України, основних завдань, форматів, можливостей та механізмів співробітництва. Підвищення рівня спроможності державних службовців самостійно ідентифікувати та ефективно упроваджувати реформи, що необхідні для набуття членства України в НАТО.
Професійний розвиток уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції щодо ефективного виконання покладених на них завдань, забезпечення дієвого функціонування інструментів запобігання корупції в діяльності органу влади та органу місцевого самоврядування.
підвищення спроможності державних службовців щодо застосування такого інструменту як діалог та можливостями його застосування для підвищення власної ефективності публічних службовців, а також застосування базових інструментів та технік управління конфліктами, фасилітації та медіації, зокрема, сформувати в учасників розуміння можливостей їх застосування як всередині певної організації, так і з зовнішніми групами зацікавлених осіб (стейкхолдерами)
підвищення спроможності державних службовців щодо застосування такого інструменту як діалог та можливостями його застосування для підвищення власної ефективності публічних службовців, а також застосування базових інструментів та технік управління конфліктами, фасилітації та медіації, зокрема, сформувати в учасників розуміння можливостей їх застосування як всередині певної організації, так і з зовнішніми групами зацікавлених осіб (стейкхолдерами)
Сприяння інтенсивній інтеграції новопризначеного державного службовця у сферу і середовище державної служби. Поглиблення й розширення розуміння учасниками навчання системи державного управління та власної ролі в ньому; посилення професійної самоідентифікації та розвиток наскрізних професійних компетентностей щодо ефективного виконання місії державного службовця. Підвищення рівня компетентності в ефективній реалізації професійної діяльності державного службовця, в комунікаціях, організації командної співпраці, […]