У Школі підготовки стратегів обговорили етичні дилеми

Повернутися
24.07 2024

У рамках третього навчального модуля у Школі підготовки стратегів представники вищого корпусу державної служби обговорили етичні дилеми лідера при прийнятті управлінських рішень та роль доброчесності у побудові ефективної організації.

Голова НАДС Наталія Алюшина ознайомила слухачів із концепцією чотирьох типів етичних дилем Рашворта М. Кіддера, різницею між етичними та професійними дилемами, реагуванням на них лідерів, практичними інструментами для вирішення дилем.

«Щоб лідери могли ефективно реагувати на дилеми, їм слід створити середовище, яке сприятиме прийняттю правильних рішень. Це можна зробити, залучаючи до роботи державних службовців з високими етичними та професійними якостями та формуючи сприятливу робочу атмосферу. Що стосується етичних якостей державних службовців, то пріоритетом має бути пошук людей, які втілюють у життя цінності чесності, відповідальності та співчуття. Сприятливе робоче середовище ґрунтується на принципах належного управління, дієвих антикорупційних заходах та позитивній організаційній культурі», – акцентувала Наталія Алюшина.

Практична частина модуля навчання дала слухачам можливість зануритися у реальні проблеми, з якими стикаються держслужбовці, та застосувати знання та навички, отримані під час теоретичної підготовки, на практиці.

новини\анонси