Підсумки конкурсу «Кращі практики впровадження освітніх інновацій у системі професійного навчання публічних службовців»

Повернутися
30.10 2023

Вища школа публічного управління виборола перше місце у номінації «Професійне навчання для забезпечення стійкості та адаптативності державних органів та органів місцевого самоврядування в умовах війни».

«Це спільна перемога колективу Вищої школи — усіх, хто долучився до впровадження освітньої інновації у 2022-2023 роках, — підкреслила директорка закладу Юлія Лихач. — Психоемоційна підтримка — складне та відповідальне завдання. Вищою школою розроблено та впроваджується ряд заходів, втілення яких допоможе публічним службовцям приймати виважені рішення в будь-якій ситуації, адаптуватися до роботи в умовах воєнного стану та розвивати психологічні компетентності».

Зазначимо, що для визначення актуальних потреб публічних службовців у психосоціальній підтримці, надання методики самодопомоги та запобіганню розвитку хронічного стресу Вищою школою проведено Всеукраїнський освітній онлайн-марафон «Емоційна стійкість публічного службовця».

Захід було реалізовано спільно з НАДС за підтримки UN Women Ukraine / ООН Жінки в Україні, до участі долучилося понад 500 осіб з різних куточків України.

За результатами марафону було підготовлено «Антистресову скарбничку», де висвітлені практичні поради щодо самодопомоги, підтримки себе та близьких у ресурсному стані, а також превентивні практики подолання стресу та вибудовування внутрішніх опор і стійкості.

Також Вищою школою було підготовлено посібник «Психосоціальна підтримка публічних службовців в умовах воєнного стану: практикум для тренерів».

У 2023 році Вищою школою розроблено та здійснюється навчання за 4 програмами підвищення кваліфікації з питань психосоціальної підтримки, адаптації та розвитку психологічної компетентності публічних службовців:
– ЗПППК «Подолання та профілактика стресів у професійній діяльності. Запобігання професійному вигоранню» – підвищили кваліфікацію 273 особи;
– ЗКППК «Психоемоційна підготовка до роботи на деокупованих територіях» – 61 особа;
–ЗКППК «Емоційна стійкість публічних службовців» – 109 осіб;
– ЗКППК «Психосоціальна підтримка працівників на робочому місці в умовах війни та у повоєнний період» – 53 особи.

Довідково
Конкурс «Кращі практики впровадження освітніх інновацій у системі професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад» проводиться НАДС четвертий рік поспіль.

Його метою є відбір, відзначення і поширення кращих практик впровадження освітніх інновацій у системі професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад.

Більше про переможців конкурсу 2023 року

новини\анонси