Координаційна рада з питань професійного навчання

Повернутися
24.06 2024

Директорка Вищої школи Юлія Лихач взяла участь у засіданні Координаційної ради НАДС з питань професійного навчання публічних службовців. На обговорення виносилися питання організації спостереження за процесами, що відбуваються в системі професійного навчання. Зокрема, було розглянуто запропоновані індикатори оцінювання стану системи професійного навчання та індикатори оцінювання якості підвищення кваліфікації.

Вища школа активно долучалася до діяльності створеної НАДС робочої групи, яка працювала над розробленням індикаторів для оцінювання якості підвищення кваліфікації.

Оскільки належне функціонування системи підвищення кваліфікації передбачає взаємодію нормативно-правових, організаційно-функціональних та безпосередньо навчальних механізмів, перевагою напрацьованого документа є врахування і доступності освітніх послуг, і характеристик освітнього середовища та освітнього процесу під час підвищення кваліфікації, і, безумовно, результатів та управління якістю підвищення кваліфікації.

На думку директорки Вищої школи Юлії Лихач, наявність схвалених індикаторів сприятиме посиленню ефективності системи підвищення кваліфікації, дозволить публічним службовцям краще розвивати свої знання, уміння та навички, що важливо для їхнього росту як професіоналів для належного виконання функцій держави та місцевого самоврядування.

Перелік індикаторів оцінювання стану системи профнавчання об’єднано в три кластери показників. Це інституційна основа системи професійного навчання, забезпечення професійного розвитку впродовж службової кар’єри та результати професійного навчання публічних службовців.

Презентовані індикатори мають стати інструментарієм, який дозволить здійснювати ефективне управління системою професійного навчання на основі постійного спостереження за системою. А результати таких спостережень — основою для прийняття відповідних управлінських рішень, розроблення пропозицій щодо розвитку та удосконалення системи профнавчання, зокрема і забезпечення якості надання освітніх послуг.

новини\анонси