Фахові дискусії. ТОП 5 актуальних тем

Повернутися
16.08 2024

У Літній школі тренерської майстерності, що стартувала 13 серпня, відбулися фахові дискусії за актуальними напрямами професійного розвитку публічних службовців. Досвідчені експерти разом з учасниками Школи розглянули ключові питання: кого ми навчаємо, яким знанням і навичкам вчимо, з якою метою і за допомогою яких інструментів.

Для обговорення було обрано ТОП 5 тем – протидія дезінформації та кібербезпека, психосоціальна підтримка та комунікація з ветеранами та ветеранками, прозорість та інформаційна відкритість, європейська інтеграція, права людини та гендерна рівність.

Модераторам тематичних панелей виступили директорка Вищої школи Юлія Лихач, директорка Департаменту інформації та взаємодії з громадськістю Секретаріату КМУ Роксолана Стадник, Керівниця тренінгового напрямку Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при Міністерстві культури та інформаційної політики Вікторія Зражевська, Голова ГО «UA Experts», радник Віцепрем’єр-міністерки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Сергій Ніжинський, керівниця Національного тренінгового центру з питань запобігання та протидії домашньому та гендерно зумовленому насильству Наталія Щербак.

Для учасників Літньої школи також презентували посібники для тренерів: «Розвиток тренерських навичок викладачів, які проводять навчання публічних службовців», «Гендерно орієнтоване врядування. Посібник для тренерів та тренерок», «Доступ до публічної інформації для державних службовців органів місцевого самоврядування», «Посібник із запобігання та протидії дискримінації для державних службовців, посадових осіб органів місцевого самоврядування й надавачів адміністративних послуг», посібник для тренерок та тренерів з питань гендерної рівності «Формування гендерних компетентностей державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування».

Програма Літньої школи передбачала інтенсивне навчання за різноманітними напрямками, що дозволило учасникам отримати максимум користі за короткий термін. Протягом чотирьох днів вони повністю занурилися у навчальний процес та отримали нові знання та навички за окремими ТдТ, що відповідають їхнім індивідуальним фаховим потребам.

новини\анонси