У формі управлінської гри, слухачі опанували теоретичні та практичні аспекти моделі стратегічного планування.
Зокрема, ішлося про розроблення логічної моделі, побудову стратегічних та операційних цілей, завдань, імплементацію стратегії «Розроблення робочого плану», тощо. Теорію закріплювали на практиці, розробляючи стратегічний план розвитку України до 2030 року.
За словами Голови Державної інспекції архітектури та містобудування України Олександра Новицького: «Школа стратега цікавий та корисний формат підвищення рівня професійної компетентності для категорії «А». « Курс дуже цікавий. Сильні лектори, які водночас є і тьюторами. Вони застосовують персональний підхід до кожного слухача. Сама методика навчання зрозуміла, є можливість працювати в командах, такий собі коворкінг. Є багато нової та корисної інформації, яку маю можливість взяти на озброєння. Наприклад, щодо розроблення політик, стратегічного планування», – розповів Олександр Новицький.
З колегою погоджується і Віктор Канцурак, державний секретар Мінагрополітики: «Вдалий формат запропонованого професійного навчання. По перше, з точки зору можливості прийняти участь. До того, обрано зручний формат, коли раз у два тижні заняття проводяться в офлайн режимі. Це зручніще, ніж навчатися щодня. По друге, якісна система менторів, тренерів. І це пришвидшує процес навчання. По третє, високий фаховий склад слухачів», – зазначив Віктор Канцурак.
Тренерами другого модуля виступили:
Марія Плаксенко – керівниця напрямку розбудови спроможностей проєкту SURGe, кандидатка політичних наук з питань національної безпеки;
Марина Чулаєвська – старша екпертка зі стратегічного планування проєкту SURGe, кандидатка наук з державного управління;
Тетяна Данилів – експертка зі стратегічного планування проекту SURGe, магістр соціології;
Віктор Артеменко – консультант зі стратегічного планування та розробки політик.
Додатково:
«Школа підготовки стратегів» стартувала п’ятого липня. Це – проєкт Вищої школи та НАДС, разом із проєктом «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).
Серед навчальних кейсів, які викладатимуть досвідчені викладачі і тренери: – стратегії розвитку певних сфер державного управління, окремих органів державної влади та особистого розвитку керівника.
Метою навчання у «Школі підготовки стратегів» є формування серед ТОП-менеджерів державної служби сучасного управлінського світогляду через оволодіння знаннями і навичками розробки стратегій, необхідного в умовах післявоєнної відбудови.