Відбулося навчання за програмою підготовки тренерів

Повернутися
19.01 2024

Новий рік Вища школа розпочала із підготовки тих, хто навчатиме. Тобто, із надання теоретичних та практичних знань та навичок щодо проведення навчання публічних службовців за сучасними інструментами професійного розвитку.

З 17 по 19 січня 2024 року 23 учасники пройшли такий тренінг для тренерів за спеціальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Сучасні інструменти професійного розвитку публічних службовців».

На відкритті заходу Юлія Лихач, директорка Вищої школи, зазначила, що продовженням цієї тренерської програми буде реалізація «Школи старост», де підготовлені тренери зможуть застосувати знання, практичні та фасилітаторські навички у проведенні навчання для представників ОМС. Також у 2024 році Вища школа планує реалізувати багато освітніх ініціатив для підвищення кваліфікації та посилення кадрової спроможності органів державної влади та місцевого самоврядування. То ж досвід кожного тренера-викладача стане у пригоді при реалізації навчальних програм та практичній підготовці слухачів, що сприятиме їхньому професійному розвитку.

Протягом трьох днів з учасниками ТдТ працювали Ірина Костюченко, завідувач відділу розвитку тренерської майстерності Вищої школи, кандидат психологічних наук, тренер, коуч, та Юлія БЕХ, доктор філософських наук, професор кафедри галузевої соціології Факультету соціології Київського національного університету ім. Т. Шевченка, бізнес-тренер, фасилітатор, ігротехнік.

Знайомство учасників, встановлення спільних правил взаємодії продовжилося обговоренням суті тренерської діяльності. Зокрема, тренерського професіоналізму, портрету тренера, навичок для ефективного навчання дорослих.

Детально учасники розглянули структуру, наповнення тренінгу, поняття ресурсності тренера, управління власним станом, подолання страху публічного виступу. А також зупинилися на використанні інтерактивних технологій при підвищенні рівня професійних компетентностей, структурних вправах, методиці проведення кейс-методу. Детально вивчили особливості проведення онлайн та офлайн тренінгів, поняття групової динаміки, розбір кейсів, пошук помилок та шляхів виправлення.

У підсумку навчання відбулася робота у групах — учасники підготували мінітренінги та презентували напрацювання.

новини\анонси