Представники Вищої школи з 30 травня по 3 червня 2023 року взяли участь у навчанні за програмою «Жінки в лідерстві організацій» в другій фазі проєкту GIZ “Professional Civil Service and TVET in the Eastern Partnetrship Countries” в м. Берлін, Німеччина.
Під час навчання було розглянуто концептуальне, а також практичне розуміння керівництва та лідерства в публічному управлінні, перспективи лідерства з владою і впливом у різних секторах.
Також учасники мали змогу реалізувати завдання симуляційної гри xChange в лідерстві змін команди: сформували загальну стратегію з використанням набору тактик для досягнення цілей.
Завідувач Центру розвитку компетентностей у сфері прав людини, недискримінації та гендерної рівності Людмила Михалик і заступник завідувача Центру професійного розвитку з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Валентина Лісовська взяли участь у експертній дискусії з Вебке Вейгер радницею, керівницею цифрової лабораторії соціальних рішень при Федеральному міністерстві праці та соціальної політики (BMAS Німеччини) про публічне управління та цифрове лідерство.
Про інструменти комунікації жінок-лідерів та стилі лідерства провела воркшоп проф., д-р Андреа Реммеле. Введення в індивідуальні та колективні джерела влади здійснила проф. з організації, стратегії та лідерства, доктор філософії Йоганн Майер. На сесії з адаптивного лідерства з Латіцею Томашич Кікерт, викладачкою глобального адаптивного лідерств з Гарвард Кеннеді школи державного управління визначили відмінності між лідерством і владою та управлінням. Зокрема було обговорено питання лідерства, заснованого на цінностях; авторитету, влади, гендерних соціальних очікувань. Розглянули керівництво з позицій різного ступеня офіційних повноважень; функціональності проти системності та дисфункцій державного сектору; причини опору змінам збитків проведення таких змін. Учасниками було визначено стратегії подолання опору змінам: картуванням зацікавлених сторін для діагностики лідерства. Реалізовано концепції «Лідерство навиворіт» з формування методів особистісного лідерства та практик в публічному управління. Обговорено та застосовано на власних прикладах теми соціальних конструктів, які впливають на здатність проявити повний лідерський потенціал, включаючи стать, ідентичність, приналежність і лояльність. Визначено різницю між феміністським лідерством і лідерством жінок. Підготовлено інструменти, необхідні для керівництва та управління ризиками і потенційними кризами, пов’язаними з впровадженням змін. В ході групової роботи діагностовано проблеми лідерства, як потенційних перешкод, визначено ресурси, необхідні для практики лідерства в організації.