За інформацією Центру професійного навчання інноваційним інструментам та технологіям у публічному управлінні Вищої школи 1287 державних службовців категорій «Б», «В» та посадових осіб місцевого самоврядування підвищили кваліфікацію з питань управління персоналом у 2023 році.
За зазначений період Вищою школою спільно з партнерами було розроблено 6 загальних короткострокових програм підвищення кваліфікації з питань управління персоналом:
- ЗКППК «Управління, орієнтоване на результат».
- ЗКППК «Соціологічне забезпечення управлінської діяльності».
- ЗКППК «Актуальні питання здійснення державними службовцями повноважень в умовах воєнного стану».
- ЗКППК «Емоційна стійкість публічного службовця».
- ЗКППК «Психосоціальна підтримка працівників на робочому місці в умовах війни та у повоєнний період».
- ЗКППК «Інформаційна система управління людськими ресурсами в державних органах (HRMIS). Кабінет самообслуговування».
У період з 27 лютого до 15 листопада 2023 року держслужбовці та посадові особи місцевого самоврядування з питань управління персоналом навчалися за програмами:
- ЗКППК «Конфлікти, стреси, маніпулювання в професійній діяльності» (208 осіб).
- СКППК «Сучасні інструменти професійного розвитку державних службовців» (49 осіб).
- ЗКППК «Управління, орієнтоване на результат» (211 осіб).
- ЗКППК «Соціологічне забезпечення управлінської діяльності» (174 особи).
- ЗКППК «Актуальні питання здійснення державними службовцями повноважень в умовах воєнного стану» (55 осіб).
- ЗКППК «Емоційна стійкість публічного службовця» (109 осіб).
- ЗКППК «Психосоціальна підтримка працівників на робочому місці в умовах війни та у повоєнний період» (96 осіб).
- ЗКППК «Визначення результатів оцінювання службової діяльності державних службовців: алгоритм дій» (316 осіб).
- ЗКППК «Інформаційна система управління людськими ресурсами в державних органах (HRMIS). Кабінет самообслуговування» (69 осіб).
Підвищення кваліфікації з питань управління персоналом для публічних службовців є важливим для забезпечення ефективного управління персоналом в органах державної влади та місцевого самоврядування. Воно дозволяє опанувати сучасними методами та інструментами управління персоналом, розвивати навички та вміння, необхідні для ефективного діяльності, а також адаптуватися до змін у законодавстві та практиці управління персоналом.