У Вищій школі публічного управління розпочалось навчання за програмою “Основи тренерської майстерності”. Захід організовано спільно з НАДС за підтримки Проєкту ЄС “Продовження підтримки комплексної реформи державного управління в Україні” (EU4PAR2).
Реалізація цього тренінгу стала логічним продовженням діяльності школи щодо співпраці з органами державної влади у контексті спільної розробки та реалізації програм підвищення кваліфікації.
Зокрема, 2024 року у рамках діяльності Літньої школи тренерської майстерності нагородою “Партнерство для розвитку” було відзначено 16 державних інституцій, які у співпраці з школою забезпечують професійний розвиток працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
У вступному слові директорка Вищої школи Юлія Лихач наголосила на важливості формування професійної спільноти тренерів з числа державних службовців. Саме тому навчання засноване на принципах «рівний-рівному» може забезпечити практико орієнтований підхід у професійному навчанні державних службовців. Адже державний службовець, який володіє тренерськими навичками, може ефективно здійснювати передачу знань своїм колегам, збагачувати власний досвід та реалізовувати можливості щодо розвитку особистості. Ми щиро віримо, що всі учасники цього тренінгу продовжать співпрацю з Вищою школою та будуть передавати свої знання та досвід, як професійні тренери.
Протягом трьох днів навчання учасники опанують знання щодо основ навчання дорослих, принципів управління знаннями, особливостей розробки освітніх заходів для онлайн- та офлайн-форматів, а також застосування інтерактивних методів у тренерській діяльності. Також учасники отримають практичні навички у побудові навчальних програм для державних службовців, розробці інтерактивних занять та застосуванні методик практико-орієнтованого навчання. Вони відпрацюють навички ефективної комунікації з аудиторією, використання тренерських інструментів і моделювання навчальних ситуацій.
Обмін досвідом між учасниками сприятиме формуванню спільноти професійних тренерів, які зможуть удосконалювати систему підготовки державних службовців, поширюючи кращі практики навчання та розвитку. Важливість таких заходів полягає не лише у здобутті нових знань, а й у створенні можливостей для спільної роботи, формування єдиних підходів та підвищення ефективності навчальних процесів у сфері державного управління.