ОПИС І МЕТА ПРОГРАМИ:
Загальна мета: підвищення рівня професійних компетентностей державних службовців у сфері стратегічних комунікацій, удосконалення навичок впровадження ефективних комунікаційних кампаній в державному органі, органі місцевого самоврядування. Отримання знань про підготовку та втілення комунікацій швидкого реагування в умовах кризи
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
- – прийняття ефективних рішень;
- – комунікація та взаємодія;
- – виконання на високому рівні поставлених завдань;
- – командна робота та взаємодія
ЗМІСТ ПРОГРАМИ:
- Тема 1. Введення в тему Стратегічних комунікацій
- Тема 2. Ситуаційний аналіз
- Тема 3. Комунікаційні задачі, повідомлення та наративи. Творча концепція
- Тема 4. Канали комунікації. Основи побудови комунікаційного плану
- Тема 5. Кризові комунікації
Для успішного проходження навчання Вам необхідно:
Подати заявку на Порталі управління знаннями. Далі, Вам на вказану вами електронну адресу буде надіслано лист з посиланням на Google анкету УШУ, яку необхідно обов’язково заповнити, що є остаточним етапом Вашої реєстрації на навчання.
Звертаємо Вашу увагу, що Портал управління знаннями приймає заявки в обмеженій кількості в залежності від наявності вільних місць. У разі не заповнення Google анкети протягом двох діб заявка буде відхилена провайдером для надання можливості іншим бажаючим подати заявку на вказану програму. Реєстрація на програму закінчується за 2 (два) робочих дні до дати початку навчання.
Навчання в синхронному режимі (режимі реального часу) – доступ до вебкабінету відео-конференції у ZOOM надається при реєстрації.
Зважаючи на реалізацію програми в режимі реального часу, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:
- Наявність відео карти та камери.
- Наявність мікрофону.
- Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.
РОЗРОБЛЕНО ДЛЯ:
державних службовців категорій «Б» та «В», посадових осіб місцевого самоврядування, зокрема залучених до процесу стратегічних комунікацій в державному органі, органі місцевого самоврядування
РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ (ЗНАННЯ, УМІННЯ, НАВИЧКИ)
ЗНАННЯ:
- – теоретичних основ формування репутації та довіри, як інструменту стратегічних комунікацій;
- – принципу імплементації підходу “єдиний голос” у стратегічних комунікаціях;
- – типової структури та етапів розробки комунікаційної кампанії;
- – ключових показників ефективності комунікацій під час реалізації комунікаційної кампанії;
- – типів комунікаційних криз, причин їхнього виникнення та основних стратегій кризового реагування.
УМІННЯ:
- – формулювати мету, комунікаційні цілі та ставити комунікаційні задачі;
- – формулювати та використовувати комунікаційні повідомлення та наративи у роботі;
- – вимірювати ефективність комунікаційної діяльності державного органу, органу місцевого самоврядування;
- – враховувати комунікаційні ризики та план реагування;
- – оцінювати рівень комунікаційної кризи та обирати стратегію кризового реагування.
НАВИЧКИ:
- – використання кількісних та якісних досліджень, методів аналізу з використанням інструментів SWOT, SMART у стратегічних комунікаціях;
- – використання ключових повідомлень та наративів;
- – створення комунікаційного та антикризового планів.