Загальні короткострокові програми

Повернутися

Стратегічні комунікації у публічному управлінні. Стратегії кризового реагування

Тривалість:
до п'яти тижнів, один раз на тиждень в синхронному режимі
Обсяг програми:
1 кредит ЄКТС
Вартість програми:
______ грн. Для державних службовців та посадових осіб ОМС- безкоштовно
Місце проведення:
м Київ, вул. Шепелєва 3-а
Форма навчання:
дистанційна
Дати початку:
Керівник програми:
тел. +38 (098) 350-33-23, +38 (093) 364-50-17, 044-223-49-26, 044-223-49-27, 044-455-05-73; електронна адреса: trening-centr@hs.gov.ua

ОПИС І МЕТА ПРОГРАМИ:

Загальна мета: підвищення рівня професійних компетентностей державних службовців у сфері стратегічних комунікацій, удосконалення навичок впровадження ефективних комунікаційних кампаній в державному органі, органі місцевого самоврядування. Отримання знань про підготовку та втілення комунікацій швидкого реагування в умовах кризи

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:

  • – прийняття ефективних рішень;
  • – комунікація та взаємодія;
  • – виконання на високому рівні поставлених завдань;
  • – командна робота та взаємодія

 ЗМІСТ ПРОГРАМИ:

  • Тема 1. Введення в тему Стратегічних комунікацій
  • Тема 2. Ситуаційний аналіз
  • Тема 3. Комунікаційні задачі,  повідомлення та наративи. Творча концепція
  • Тема 4. Канали комунікації. Основи побудови комунікаційного плану
  • Тема 5. Кризові комунікації

Для успішного проходження навчання Вам необхідно:

Подати заявку на Порталі управління знаннями. Далі, Вам на вказану вами електронну адресу буде надіслано лист з посиланням на Google анкету УШУ, яку необхідно обов’язково заповнити, що є остаточним етапом Вашої реєстрації на навчання.  

Звертаємо Вашу увагу, що Портал управління знаннями приймає заявки в обмеженій кількості в залежності від наявності вільних місць. У разі не заповнення Google анкети протягом двох діб заявка буде відхилена провайдером для надання можливості іншим бажаючим подати заявку на вказану програму. Реєстрація на програму закінчується за 2 (два) робочих дні до дати початку навчання.

Навчання в синхронному режимі (режимі реального часу) – доступ до вебкабінету відео-конференції у ZOOM надається при реєстрації. 

Зважаючи на реалізацію програми в режимі реального часу, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:

  1. Наявність відео карти та камери.
  2. Наявність мікрофону.
  3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.

РОЗРОБЛЕНО ДЛЯ:

державних службовців категорій «Б» та «В», посадових осіб місцевого самоврядування, зокрема залучених до процесу стратегічних комунікацій в державному органі, органі місцевого самоврядування

РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ (ЗНАННЯ, УМІННЯ, НАВИЧКИ)

ЗНАННЯ:

  • – теоретичних основ формування репутації та довіри, як інструменту стратегічних комунікацій;
  • – принципу імплементації підходу “єдиний голос” у стратегічних комунікаціях;
  • – типової структури та етапів розробки комунікаційної кампанії;
  • – ключових показників ефективності комунікацій під час реалізації комунікаційної  кампанії;
  • – типів комунікаційних криз, причин їхнього виникнення та основних стратегій кризового реагування.

УМІННЯ:

  • – формулювати мету, комунікаційні цілі та ставити комунікаційні задачі;
  • – формулювати  та використовувати комунікаційні повідомлення та наративи у роботі;
  • – вимірювати ефективність комунікаційної діяльності державного органу, органу місцевого самоврядування;
  • – враховувати комунікаційні ризики та план реагування;
  • – оцінювати рівень комунікаційної кризи та обирати стратегію кризового реагування.

 НАВИЧКИ:

  • – використання кількісних та якісних досліджень, методів аналізу з використанням інструментів SWOT, SMART у стратегічних комунікаціях;
  • – використання ключових повідомлень та наративів;
  • – створення комунікаційного та антикризового планів.