ОПИС І МЕТА ПРОГРАМИ:
підвищення кваліфікації державних службовців центральних органів виконавчої влади, які здатні розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері публічного управління, врядування в умовах децентралізації.
ЗМІСТ ПРОГРАМИ:
Обов’язкові модулі програми (14,47 кредитів ЄКТС):
- Mодуль 1. Місцеве самоврядування та публічне управління: концепції, моделі та практики (порівняльний підхід) (1,2 кредита ЄКТС)
- Модуль 2. Регіональне зростання в децентралізованих системах: управлінський аспект (1,33 кредиту ЄКТС)
- Модуль 3. Врядування і механізм залучення громадськості в децентралізованих системах (1,33 кредиту ЄКТС)
- Модуль 4. Публічні послуги (1,33 кредиту ЄКТС);
- Модуль 5. Вироблення суспільної політики на основі доказів (доказова політика) (1,33 кредиту ЄКТС)
- Модуль 6. Фінансування регіонального зростання та розвитку (1,33 кредиту ЄКТС)
- Модуль 7. Суспільні комунікації та міжсекторальне взаємодія (1,2 кредиту ЄКТС)
- Модуль 8. Законодавчі основи децентралізації в Україні (1,33 кредиту ЄКТС)
- Модуль 9. Написання підсумкової роботи (1,2 кредиту ЄКТС)
Вибіркові модулі (4 кредити ЄКТС):
- Модуль 10. Європейський союз: інституції та процес політики (2 кредити ЄКТС)
- Модуль 11. Культура та глобалізація (2 кредити ЄКТС)
- Модуль 12. Оцінювання публічної політики (2 кредити ЄКТС)
РОЗРОБЛЕНО ДЛЯ:
державних службовців, які займають посади державної служби категорій „А”, „Б” в центральних органах виконавчої влади
РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ (ЗНАННЯ, УМІННЯ, НАВИЧКИ)
ЗНАННЯ:
- правових, економічних, соціальних та культурних аспектів процесу децентралізації в Україні;
- теоретичних та прикладних засад публічного управління в контексті реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади
- особливостей державної регіональної політики та політики регіонального розвитку;
- механізмів, методів та інструментів стратегічного планування та управління змінами;
- основних засад управління публічними фінансами в умовах децентралізації;
- методів та інструментів управління проєктами;
- технологій соціальних комунікацій, взаємодії органів публічної влади з громадськістю.
ВМІННЯ:
- правильно інтерпретувати та пояснювати суспільні явища та взаємозв’язки між соціально-економічними явищами;
- застосовувати знання для прийняття ефективних управлінських рішень;
- визначати стратегічні цілі, формулювати стратегічне бачення регіонального розвитку;
- планувати та здійснювати управління проєктами у співпраці з територіальними громадами;
- застосовувати на практиці основні методи і прийоми бюджетного планування, оцінювати ефективність використання бюджетних коштів.
НАВИЧКИ:
- взаємодії та роботи в команді;
- визначення пріоритетів інституційного розвитку, прогнозування перспектив та результатів;
- прийняття рішень, що потребують застосування стратегічних підходів для цілей державної політики;
- підготовки документів для управління проєктом, його планування, моніторингу виконання та завершення;
- поліпшення показників бюджетної ефективності в управлінні публічними фінансами;
- комунікації для участі у публічних дискусіях та процесах прийняття рішень