Загальна мета:
Підвищення рівня обізнаності державних службовців категорії «А» про основні інструменти забезпечення ефективності, результативності та якості діяльності органів державної влади, клієнтоорієнтований підхід у державному управлінні, сучасну практику управління якістю в державних органах, а також отримання знань щодо практичного застосування загальної схеми оцінювання (Common Assessment Framework, CAF) з метою підвищення ефективності та якості менеджменту в сфері державного управління.
Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
– професійні знання засад стратегічного планування та основ стратегічного управління.
Структура програми:
Тема 1. Сучасні підходи до оцінки результативності та якості державного управління
Тема 2. Огляд сучасних стандартів управління якістю
Тема 3. Впровадження системи управління якістю в міністерстві, іншому центральному органі виконавчої влади
Для успішного проходження навчання Вам необхідно:
Пройти реєстрацію на Порталі управління знаннями. Після підтвердження заявки щодо участі у навчальному заході, Вам на вказану вами електронну адресу буде надіслано лист з посиланням на Google анкету УШУ, яку необхідно обов’язково заповнити, що є остаточним етапом Вашої реєстрації на навчанні.
Звертаємо вашу увагу, що реєстрація на програму закінчується за 2 (два) робочих дні до дати початку навчання.
Дистанційний асинхронний етап навчання представлений платформою «Спільнота практик: сталий розвиток» https://udl.despro.org.ua/enrol/index.php?id=145
Для допуску до участі у наступному етапі навчання (та отримання доступу до вебкабінету) необхідно отримати та надіслати УШУ електронний сертифікат про проходження дистанційної частини курсу.
У разі на реалізації програми в форматі вебінару, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:
державних службовців категорії «А»
– основних інструментів забезпечення ефективності, результативності та якості діяльності органів державної влади;
– основних принципів управління якістю;
– основних принципів клієнтоорієнтованого підходу в діяльності органів державної влади;
– міжнародного досвіду впровадження управління, орієнтованого на результат;
– сучасної практики управління якістю в державних органах;
– завдань та принципів роботи моделі CAF.
– практичного застосування клієнтоорієнтованного підходу при здійсненні владних повноважень;
– організовувати навчання для членів робочої групи.
– застосування загальної схеми оцінювання (Common Assessment Framework, CAF) з метою підвищення ефективності та якості менеджменту в сфері державного управління;
– сприяння досягненню консенсусу між членами робочої групи під час процесу обстеження;
– визначення пріоритетних напрямів для вдосконалення діяльності органів державної влади.