Зaгальні професійні (сертифікатні) програми

Повернутися

Навички медіації та діалогу для потреб публічної служби

Тривалість:
дистанційно в асинхронному режимі – чотири тижні; дистанційно в синхронному режимі (режимі реального часу) – один тиждень
Обсяг програми:
2 кредити ЄКТС
Вартість програми:
______ грн. Для державних службовців та посадових осіб ОМС- безкоштовно
Місце проведення:
м Київ, вул. Шепелєва 3-а (Тренінговий центр УШУ)
Форма навчання:
дистанційна
Дати початку:
17 Січня 2022
1 Лютого 2022
14 Лютого 2022
1 Березня 2022
28 Березня 2022
11 Квітня 2022
18 Квітня 2022
9 Травня 2022
23 Травня 2022
6 Червня 2022
Керівник програми:
Відділ взаємодії з органами державної влади та місцевого самоврядування Центру професійного розвитку публічних службовців тел. +38 (098) 350-33-23, +38 (093) 364-50-17, 044-223-49-26, 044-223-49-27, 044-455-05-73; електронна адреса: trening-centr@hs.gov.ua

ОПИС І МЕТА ПРОГРАМИ:

Підвищення спроможності державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування щодо застосування такого інструменту як діалог та можливостями його застосування для підвищення  власної ефективності публічних службовців, а також застосування базових інструментів та технік управління конфліктами, фасилітації та медіації, зокрема, сформувати в учасників розуміння можливостей їх застосування як всередині певної організації, так і з зовнішніми групами зацікавлених осіб (стейкхолдерами)

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:

  • комунікація та взаємодія;
  • управління конфліктами;
  • робота з інформацією та технічні навички.

СТРУКТУРА ПРОГРАМИ:

Обов’язкові модулі програми

  • Модуль 1. Основи побудови діалогу на публічній службі
  • Модуль 2. Інструменти роботи із конфліктами на публічній службі
  • Модуль 3. Інструменти медіації та діалогу для ефективної взаємодії всередині публічної служби
  • Модуль 4. Використання діалогових підходів у публічних громадських обговореннях

Вибіркові модулі програми

  • Модуль 5. Навички діалогу для потреб публічної служби
  • Модуль 6. Навички медіації для потреб публічної служби

Для успішного проходження навчання Вам необхідно:

Пройти реєстрацію на Порталі управління знаннями. Після підтвердження заявки щодо участі у навчальному заході, Вам на вказану вами електронну адресу буде надіслано лист з посиланням на Google анкету УШУ, яку необхідно обов’язково заповнити, що є остаточним етапом Вашої реєстрації на навчанні.

Звертаємо вашу увагу, що реєстрація на програму закінчується за 2 (два) робочих дні до дати початку навчання.

Дистанційний асинхронний етап навчання представлений курсом платформи студії онлайн-освіти Educational Era (EdEra) «Навички діалогу та медіації для потреб публічної служби» https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:OSCE_EDERA+Med_101+2020/about

Для допуску до участі у наступному синхронному етапі навчання та отримання доступу до вебкабінету необхідно отримати та надіслати УШУ електронний сертифікат про проходження дистанційної частини курсу.

Зважаючи на реалізацію програми в форматі вебінару, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:

  1. Наявність відеокарти та камери
  2. Наявність мікрофону
  3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с

Реєстрація

РОЗРОБЛЕНО ДЛЯ:

державних службовців категорії «В» (в тому числі вперше призначених на державну службу)

РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ (ЗНАННЯ, УМІННЯ, НАВИЧКИ)

ЗНАННЯ:

  • теорії конфліктів та медіації;
  • класифікації конфліктів та різних способів аналізу конфлікту;
  • інструментів роботи із конфліктами на публічній службі;
  • інструментів медіації та діалогу для ефективної взаємодії всередині публічної служби;
  • інклюзивного та гендерного аспекту в побудові діалогу;
  • принципів побудови діалогу в публічних громадських обговореннях

ВМІННЯ:

  • визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини;
  • здатність чути та сприймати думки та погляди інших учасників діалогу;
  • бути спрямованими на відкрите прийняття рішення, яке є найбільш прийнятним для усіх учасників діалогу, зокрема, враховує озвучені ними інтереси та потреби;
  • орієнтуватися на представлення різних поглядів та думок на предмет обговорення;
  • бути здатним брати відповідальність за керування процесом діалогу;
  • готувати взаємовигідні варіанти співпраці/вирішення питання;
  • орієнтуватись на припинення конфліктної ситуації, обирати оптимальні стратегії розв’язання конфлікту;
  • бути спрямованою на досягнення спільних цілей та врахування інтересів усіх учасників, об’єктивне обговорення проблемних питань;
  • керувати своїми емоціями, розуміти емоції учасників;
  • орієнтуватись на запобігання конфліктних ситуацій

НАВИЧКИ:

  • активного слухання;
  • роботи із запитаннями;
  • застосування перефразу, рефремінгу, резюмування