Деякі питання реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту дітей, зокрема дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування
Тривалість:
5 днів (дистанційно у форматі вебінару)
Обсяг програми:
30 годин (1 кредит ECTS), в тому числі: дистанційні заняття − 24 год. (0,79 кредиту ECTS); самостійна підготовка – 6 год. (0,21 кредиту ECTS)
Вартість програми:
______ грн. для державних службовців та посадових осіб ОМС – безкоштовно
Місце проведення:
м. Київ, вул. Миколи Шепелєва, 3А Група підвищення кваліфікації державних службовців Центру спеціальних програм Української школи урядування
підвищення рівня психологічної компетентності: професійної самосвідомості, саморегуляції та стресостійкості;
підвищення спроможності державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування формувати організаційні структури на рівні сільської – селищної – міської об’єднаної територіальної громади, та визначати критерії формування дієвих організаційних структур органів місцевого самоврядування соціального захисту населення.
ЗМІСТ ПРОГРАМИ:
нормативно-правове забезпечення діяльності структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Міністерства соціальної політики України з загальних питань соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа;
основні напрямки забезпечення формування та реалізації державної політики щодо забезпечення прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа в умовах децентралізації влади в Україні;
застосування державних соціальних стандартів і нормативів та нормативів фінансового забезпечення з надання державних соціальних послуг по забезпеченню дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа в умовах децентралізації влади в Україні;
практична імплементація норм законодавчих актів соціального захисту населення та перегляду існуючої в Україні законодавчої бази з питань соціального захисту населення щодо наданням матеріальної, соціальної та правової допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа в умовах децентралізації влади в Україні.
РОЗРОБЛЕНО ДЛЯ:
державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування (спеціалістів регіональних і місцевих структурних підрозділів у справах дітей)
РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ (ЗНАННЯ, УМІННЯ, НАВИЧКИ)
ЗНАННЯ:
нормотворчого забезпечення прав дитини на виховання в сім’ї, загальні питання роботи служби у справах дітей місцевих органів виконавчої влади;
форм влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
теорії прив’язаності, психологічні особливості вихованців інтернатного закладу;
інструментів та методів вивчення потреб вихованців інтернатного закладу;
методів індивідуальної роботи з результатами досліджень потреб вихованців щодо трансформації інтернатного закладу;
систем прийняття рішень в найкращих інтересах дитини, як попередити потрапляння дітей в інтернати та як забезпечити процес реінтеграції.
ВМІННЯ:
знаходити інструменти та методи вивчення потреб вихованців інтернатного закладу, вивчення їх психологічних особливостей;
надавати належне матеріально-технічне забезпечення незалежно від форми влаштування та утримання дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа;
сприяти в наданні реальної допомоги і підтримки підприємствами, установами та організаціями різних форм власності, банківськими установами, культурно-освітніми, громадськими, спортивними та іншими організаціями.
НАВИЧКИ:
використовувати в роботі базу закладів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, – медичні, навчальні, виховні заклади, інші заклади та установи, в яких проживають діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування за результатами діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування”;
сприяти усиновленню дітей, та створення системи заохочення та підтримки усиновлювачів;
захисту майнових, житлових та інших прав та інтересів діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування;
використовувати в роботі інструменти та методи вивчення потреб дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.