Спеціальні короткострокові програми

Повернутися

Деякі питання реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту дітей, зокрема дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

Тривалість:
5 днів (дистанційно у форматі вебінару)
Обсяг програми:
30 годин (1 кредит ECTS), в тому числі: дистанційні заняття − 24 год. (0,79 кредиту ECTS); самостійна підготовка – 6 год. (0,21 кредиту ECTS)
Вартість програми:
______ грн. для державних службовців та посадових осіб ОМС – безкоштовно
Місце проведення:
м. Київ, вул. Миколи Шепелєва, 3А Група підвищення кваліфікації державних службовців Центру спеціальних програм Української школи урядування
Форма навчання:
дистанційна (буде проходити у форматі вебінару)
Дати початку:
Керівник програми:
Живага Наталія Михайлівна
e-mail: Nzhyvaga@hs.gov.ua
(044) 455-05-75 (каб. 205)

ОПИС І МЕТА ПРОГРАМИ:

  • підвищення рівня психологічної компетентності: професійної самосвідомості, саморегуляції та стресостійкості;
  • підвищення спроможності державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування формувати організаційні структури на рівні сільської – селищної – міської об’єднаної територіальної громади, та визначати критерії формування дієвих організаційних структур органів місцевого самоврядування соціального захисту населення.

ЗМІСТ ПРОГРАМИ:

  • нормативно-правове забезпечення діяльності структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Міністерства соціальної політики України з загальних питань соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа;
  • основні напрямки забезпечення формування та реалізації державної політики щодо забезпечення прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа в умовах децентралізації влади в Україні;
  • застосування державних соціальних стандартів і нормативів та нормативів фінансового забезпечення з надання державних соціальних послуг по забезпеченню дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа в умовах децентралізації влади в Україні;
  • практична імплементація норм законодавчих актів соціального захисту населення та перегляду існуючої в  Україні законодавчої бази з питань соціального захисту населення щодо наданням матеріальної, соціальної та правової допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа в умовах децентралізації влади в Україні.

РОЗРОБЛЕНО ДЛЯ:

державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування (спеціалістів регіональних і місцевих структурних підрозділів у справах дітей)

РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ (ЗНАННЯ, УМІННЯ, НАВИЧКИ)

ЗНАННЯ:

  • нормотворчого забезпечення прав дитини на виховання в сім’ї, загальні питання роботи служби у справах дітей місцевих органів виконавчої влади;
  • форм влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
  • теорії прив’язаності, психологічні особливості вихованців інтернатного закладу;
  • інструментів та методів вивчення потреб вихованців інтернатного закладу;
  • методів індивідуальної роботи з результатами досліджень потреб вихованців щодо трансформації інтернатного закладу;
  • систем прийняття рішень в найкращих інтересах дитини, як попередити потрапляння дітей в інтернати та як забезпечити процес реінтеграції.

ВМІННЯ:

  • знаходити інструменти та методи вивчення потреб вихованців інтернатного закладу, вивчення їх психологічних особливостей;
  • надавати  належне матеріально-технічне забезпечення незалежно від форми влаштування та утримання дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа;
  • сприяти в наданні реальної допомоги і підтримки підприємствами, установами та організаціями різних форм власності, банківськими установами, культурно-освітніми, громадськими, спортивними та іншими організаціями.

НАВИЧКИ:

  • використовувати в роботі базу закладів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, – медичні, навчальні, виховні заклади, інші заклади та установи, в яких проживають діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування за результатами діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування”;
  • сприяти усиновленню дітей, та створення системи заохочення та підтримки усиновлювачів;
  • захисту майнових, житлових та інших прав та інтересів діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування;
  • використовувати в роботі інструменти та методи вивчення потреб дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.
Заступник директора – керівник Центру спеціальних програм навчання та освітніх технологій