Засідання Науково-експертної ради Вищої школи

Повернутися
13.06 2025

12 червня відбулося засідання Науково-експертної ради Вищої школи публічного управління, на якому обговорювалися актуальні питання розробки освітніх програм, удосконалення методів навчання та підвищення їхньої ефективності.

Відкриваючи захід, Голова Ради Наталія Щербак наголосила на посиленні практичної складової наукового забезпечення підвищення кваліфікації державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад.

Учасники засідання обговорили результати опитування щодо оцінювання якості освітніх програм та отримання зворотного зв’язку для вдосконалення освітніх послуг у Вищій школі публічного управління. В опитуванні взяли участь понад 2850 представників державних органів. Його результати свідчать, що програми Вищої школи публічного управління значною мірою забезпечують потреби державних службовців. Респонденти високо оцінюють корисність програм, втім, запит на розширення тематики, покращення доступу до навчання та застосування інноваційних методик і технологій викладання залишається актуальним.

Професор кафедри публічного управління і проектного менеджменту Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, доктор наук з державного управління, професор Ія Дегтярьова презентувала методологію транзактного аналізу за Еріком Берном та можливості її використання в навчанні дорослих. Цей підхід розглядається як потенційно ефективний інструмент розвитку емоційного інтелекту, комунікаційних навичок і стресостійкості, що є вкрай важливим у роботі посадовців в умовах постійного тиску та змін.

Члени Науково-експертної ради рекомендували вивчити можливість інтеграції елементів представленої методології у тренінгові модулі та проведення пілотного навчального заходу з використанням цієї методики.

Професор кафедри публічної політики Навчально-наукового інституту «Інститут державного управління» Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, доктор наук з державного управління, професор Дмитро Карамишев виступив із темою «Системні вразливості впливу гібридних загроз та інтерактивні методики навчання у забезпеченні стійкості та комплексної безпеки» (за матеріалами проєкту Erasmus+ WARN«Academic Response to Hybrid Threats»). Було приділено, зокрема, увагу гейміфікації навчання та формуванню навичок подолання дезінформації.

Члени Науково-експертної ради схвалили доцільність подальшого упровадження інтерактивних в методик в освітній процес та рекомендували Вищій школі розглянути можливість проведення тренінгів для викладачів з окресленої проблематики.

новини\анонси